2016. augusztus 30. kedd, 11:29

Innovatív és meglepő toborzási kampány hozott sikert a HungaroControl számára Kiemelt

Értékelés:
(1 értékelés)


Közel 3000 látogatót ért el személyesen, és több mint 3700 érdeklődőt regisztrált online a HungaroControl a nyári toborzási és munkáltatói márka építését szolgáló kampánya során. A három könnyűzenei fesztiválon kimagasló érdeklődést hozott az impozáns, 18 méteres TORONY!MAGAS installáció - melyből a bátrabbak ki is ugorhattak, valamint a hozzá tartozó AIRbility applikáció. Az appot - amely a légiforgalmi irányításhoz szükséges készségeket méri - letöltők eddig 108 000 játékot indítottak.








Az installáció központi eleme, a 18 méteres torony tudatos döntés eredménye volt, hiszen a repülőtéri irányítótorony, Magyarország „légi kapuja” a HungaroControlhoz és az irányításhoz kötődő ikonikus épület. A három fesztivál (VOLT, EFOTT, SZIGET) közel 3000 látogatója a felszállási engedélyt az AIRbility nevű applikáció letöltésével és a napi célpontszám elérésével szerezhette meg. A CheckIn Point-ot elhagyva, a futópályán lehetett elérni a TORONY!MAGAS-t, ahol a kilátó tér felé vezető séta során az irányítással kapcsolatos, és a magyar irányítás 100 éves történetét feldolgozó információs felületekkel találkozhattak a fesztiválozók. A kvíz kérdésekre helyesen válaszolók ajándék nyereményekhez, a legbátrabbak pedig 7,5 méteres kiugrási lehetőséghez jutottak. Ezzel a látogatók majdnem fele élt.


Az AIRbility App iOS és Android platformon is futó játékai a légiforgalmi irányításhoz szükséges készségek közül mér néhányat. Eddig több mint 3700 érdeklődő regisztrált, akik összesen 108 000 játékot indítottak. A legtöbb pontot elérő játékosok ősszel meghívást kapnak a HungaroControlba és személyesen is megismerhetik a légiforgalmi irányító szakmát. A léc magasra került, hiszen az első három helyre jelenleg 100.000 feletti ponttal lehet bekerülni. Mivel nem csak az első 3 játékost látja vendégül a társaság, így még mindig nem késő letölteni az appot és minél több pontot elérve a legjobbak közé kerülni!


A fiatalok aktivitása a HungaroControl elvárásait is túlszárnyalta. „Meglepő volt azt tapasztalni, hogy mennyire nyitottak a fiatalok, ha képesek vagyunk megfelelő módon megszólítani és aktivitásra bírni őket. Az AIRbility app segítségével több mint 3700 fős adatbázishoz jutottunk, ami a toborzás szempontjából kiemelkedő eredmény. Statisztikáink ugyanis azt mutatják, hogy kb. 4-500 jelentkező optimális egy 12-15 fős légiforgalmi irányító képző tanfolyam elindításához.” - mondta Schönek Zoltán, a HungaroControl társasági és humánerőforrás igazgatója.

A kampánnyal kapcsolatos teendők nem értek véget, hiszen a HungaroControl humán szakértői a napokban kezdik meg az AIRbility játékon elért eredmények és az adatbázis kiértékelését, a játékosok utókövetését.


Kép és szöveg: HungaroControl

vissza a tetejére