2024 április 28

RSS Facebook

2011. december 22. csütörtök, 11:43

London és a Karib-térség a legnépszerűbb téli úti cél

Értékelés:
(0 értékelés)


Közel 25 százalékkal nőtt a jegyeladás a magyar piacon

London és a Karib-térség végeztek az első két helyen a British Airways kedvenc téli úti célokról szóló szavazásán. A British Airways kimagasló teljesítményt ért el a magyar piacon, a jegyeladások közel 25 százalékkal nőttek az elmúlt 10 hónapban








A British Airways nemrégiben a Facebookon készített felmérést a legnépszerűbb téli úti célokról. A légitársaság Facebook oldalának rajongói a téli úti célok alábbi top ötös listáját állították fel: London, Karib-térség, Brazília, New York és Fokváros. Nagy-Britannia fővárosa a nagyszerű bevásárlási lehetőségeknek köszönhetően nyerte el az első helyezést, míg a Karib-térség meleg időjárásával és elbűvölő szépségével biztosította magának a második helyet.


A magyar piacon London és a tengerentúli úti célok szintén nagy népszerűségnek örvendenek. A British Airways 24,6 százalékkal növelte jegyeladását Magyarországon az elmúlt 10 hónapban az előző év azonos időszakához képest. Az itthonról elérhető, legnépszerűbb tengerentúli célpontok Los Angeles, Miami, New York, Las Vegas és Torontó volt ebben az időszakban.


Az Iberia-val és az American Airlines-szal való sikeres együttműködésnek köszönhetően a British Airways járatokkal Budapestről is könnyen megközelíthetőek az egyesült államok-beli úti célok. Az Egyesült Államokba irányuló útvonalakon 60 százalékkal nőtt a British Airways utaslétszáma az előző évhez képest, és jelentős növekedés mutatkozott az egyesített transzatlanti hálózaton belüli más desztinációkba is, például Kanadába vagy Mexikóba.


“A magyar piac remekül teljesített, közel 25 százalékos növekedést mutatott a jegyeladásunk az elmúlt 10 hónapban. Növekedést könyvelhettünk el a British Airways összes osztályán és nagy örömünkre szolgál, hogy a zászlóshajónknak számító First (első) osztályunk iránt is nőtt a kereslet. 100 millió fontot ruháztunk be az első osztályú kabinjaink korszerűsítésébe, amelyeket 67 százalékkal több utas vett igénybe az elmúlt 10 hónapban az előző év azonos időszakához viszonyítva.” – nyilatkozta Anna Ingham-Grant, a British Airways közép-kelet-európai régióért felelős kereskedelmi igazgatója.