2024 április 26

RSS Facebook

2012. március 05. hétfő, 11:28

A KLM kiterjeszti “Meet & Seat” szolgáltatását további tíz új célállomásra

Értékelés:
(0 értékelés)


Az új innovatív „Meet & Seat” szolgáltatást kísérleti jelleggel 3 útvonalon vezettük be. Most elérkezett az idő, hogy ezt a szolgáltatásunkat kiterjesszük további tíz új célállomás, azaz  Rio de Janeiro, Buenos Aires, Mexico City, Atlanta, Houston, Los Angeles, Toronto, Johannesburg, Fokváros és Nairobi felé is. A KLM február 3-án vezette be a  „Meet & Seat” szolgáltatását, az első olyan légitársaságként, ami ötvözte a közösségi hálóépítést a hagyományos repülési eljárásokkal. A foglalással rendelkező utasok Facebook vagy LinkedIn oldalukon megnézhetik, hogy kikkel utaznak majd együtt a fedélzeten.

Erik Varwijk, a KLM ügyvezető igazgatója: “Az új szolgáltatást az utasainkkal együtt dolgoztuk ki. Az első hónap sikeres tapasztalatai alapján látjuk, hogy más útvonalakon is van erre igény. A „Meet & Seat” szolgáltatást főleg üzleti utasaink veszik igénybe, kapcsolatépítés céljából. A tíz új célállomást is ennek függvényében határoztuk meg.”


A „Meet & Seat” szolgáltatásról:

Az utasok csak akkor láthatják a többi, „Meet & Seat” utastársukat, ha Facebook vagy LinkedIn oldalukon rákattintottak a járatukra. Sőt, azt is ők döntik el, hogy a Facebook vagy LinkedIn oldalukról milyen személyes információt kívánnak a többiekkel megosztani. Utasaink a Manage My Booking rendszeren keresztül üléseiket a járat indulása előtt 90 naptól az indulás előtti 48 óráig választhatják meg, és így könnyen kapcsolatba léphetnek utastársaikkal. A „Meet & Seat” szolgáltatás immár San Francisco, New York és São Paulo fele is elérhető. A KLM hamarosan bevezeti egyéb tengerentúli célállomások felé is.

Kép és szöveg: KLM