2024 április 26

RSS Facebook

2012. március 24. szombat, 09:59

Az Air France erősíti helyzetét Nizzában és Toulouse-ban

Értékelés:
(0 értékelés)


Az Air France tovább folytatja offenzív kereskedelmi politikáját a francia régiókban, azzal, hogy Toulouse-i és nizzai bázisából 18 város fele közvetlen járatot indít.

 . Nizzából az Air France április 3-ától 4 új járatot indít: Athén, Nápoly, Tel Aviv és Velence fele. Nizzai indulással idén nyáron az Air France 24 városba üzemeltet heti 400 járatot.

. Toulouse-ból az Air France április 1-étől 14 új járatot indít: Athén, Berlin, Casablanca, Hamburg, Isztambul, Malaga, Málta, Marrakech, Nápoly, Prága, Sevilla, Tunisz, Velence és Bécs felé. Toulouse-i indulással idén nyáron az Air France 28 városba üzemeltet heti 432 járatot.





Toulouse-i és nizzai pozícióinak megerősítésével az Air France kiegészíti a 2011 októberében Marseille-i indulással kialakított kínálatát. Az akkor bevezetett offenzív kereskedelmi politika segítségével az Air France már közel 500 000 utast hódított meg. Idén nyáron az Air France heti 487 járatot indít Marseille-i indulással 34 célállomás fele. Ebből 5 útvonal (Barcelona, Berlin, Hamburg, Velence és Marrakesh) az idei nyár újdonsága lesz.

Ezen három bázisáról az Air France több, mint heti 1 300 járatot indít idén nyáron Franciaországba, Európába valamint a földközi-tengeri térségbe, rendkívül jutányos  áron. A Társaság célja, hogy e három új bázisa révén évente 2 millióval több utast szállítson.

Minden egyes Air France járaton az utasok ingyenesen részesülnek azon szolgáltatásokban, amiket ügyfeleink nagyra értékelnek: ingyen feladott poggyász, napilap-választék a beszálláskor, ülésválasztás, frissítő/uzsonna stb.


«Úttörőként ill. a változások motorjaként kialakított légi-bázisaink kulcsfontosságú szerepet töltenek be az Air France ill. annak vállalati kultúrájának átalakításában. Tanújelei annak, hogy a Társaság képes megújulni, hogy vidéki utasai számára vonzó útvonalakat kínálhasson Franciaországban, Európában és a földközi-tengeri térségben» - nyilatkozta Bruno Matheu, az Air France megbízott kereskedelmi vezérigazgatója.

Hálózatának újraszervezésével, repülőgép-kapacitásainak jobb kihasználásával, valamint személyzete teljesítőképességének javításával az Air France jelentős költségmegtakarításra tett szert, s ezzel együtt megőrizte piaci elismertségét valamint márkanevével fémjelzett termékeit és szolgáltatásait.

Kép és szöveg: Air France