2017 december 12

RSS Facebook

2012. szeptember 20. csütörtök, 15:26

Új kényelmi szolgáltatások az Air France-tól

Értékelés:
(0 értékelés)



Nagyobb kényelmet és választási lehetőséget szeretne kínálni utasainak az Air France, ezért a közeljövőben több olyan újítást is bevezetnek, amely ezt a célt szolgálja. A francia légitársaság átnevezte a kabinosztályokat is, hogy az utasok könnyebben el tudjanak igazodni.










Több száz millió eurót fordít arra az Air France, hogy a hosszú távolságú járatokon megújítsa az első osztályú és business kabinokat a nagyobb kényelem jegyében. A Transform 2015 program keretében a Boeing 777-gépen a La Prémiere és business kabinok teljesen újjászületnek – mondta el az IFTM-Top Resa turisztikai vásáron tartott sajtótájékoztatón Alexandre de Juniac, az Air France elnök-vezérigazgatója. Kézzel készült huzatok, lekerekített formák, semleges, megnyugtató színek fogják uralni az új belsőket. Az átalakítás megtervezése során az utasokat is megkérdezték arról, hogyan lehetne jobbá az utazást. Ennek részeként az Air France 2012. Szeptember 18-ától átnevezte a kabinosztályokat, ezentúl Business, Premium Economy és Economy, illetve a régi névvel megmaradt La Premiere osztályok közül lehet választani.

A Business-osztályon minden távon oshiborit, vagyis hideg vagy meleg nedves törlőkendőt és aperitifet kapnak az utasok. A közép-távú járatokon előételből, főételből és desszertből álló, a napszakhoz igazodó étel jár majd, a két és fél óránál hosszabb repülőutakon pedig a meleg ételt porcelán tányérokban szolgálják majd fel. De azoknak is nő a komfortérzete, akik a Premium Economy-t választják: náluk is a megszokott „elemózsiás dobozt” a tálca váltja fel, a hosszabb távokon meleg étellel, szintén porcelán tányérban. Még nem ment át a köztudatba, de 2012 júliusa óta az Economy és Premium Economy- osztályon utazók 24 órával a gép indulása előtt választhatnak maguknak az ingyenes étel helyett „A la Carte”-menüt is. A tudósítónk által megkóstolt „Tradition” hagyományos francia ételeket tartalmaz, például sült kacsát, camembert sajtot és csokoládé mousse-t, de van organikus „Bio”-menü, olasz menü, tengeri ételeket tartalmazó tálca és híres Maison Lenotre gasztronómiai intézet által összeállított menü is. Az áruk 12 és 28 euró között mozog.

A francia légitársaság azonban nem csak azokra gondol, akiknek fontos, hogy mit esznek, hanem azokra is, akik az utazás alatt szeretnék elolvasni a legfrissebb lapokat. 2013 első negyed évétől a francia belföldi utasok, később azonban minden utas letöltheti majd okostelefonjára vagy táblagépére számos hírlap és magazin digitális verzióját, ingyen, az utazás megkezdése előtt. Aki pedig indulás előtt pihenni szeretne, azt a párizsi Charles De Gaulle-reptéren az Air France hatalmas business lounge-a várja, ahol akár kozmetikai kezelésben is részesülhetünk, vagy a lounge előtt található, a világ legnagyobb duty free-shopjában is vásárolhatunk kedvünkre, de a Hermes, Dior vagy Burberry boltjaiba is benézhetünk.

Napi Turizmus