2017 szeptember 26

RSS Facebook

2013. március 01. péntek, 13:00

Germanwings: tíz éve a magyar piacon

Értékelés:
(0 értékelés)


Magasra törő tervek az új márka- és termékkoncepció jegyében


A Germanwings német diszkont légitársaság jelenléte folyamatosan erősödik a magyar piacon. 2012-ben a légitársaság közel százezer utast szállított budapesti közvetlen járataival Kölnbe és Stuttgartba, amely 5 százalékos növekedést mutat az előző évi adatokhoz képest. 2013-tól kezdődően pedig - a Lufthansa leányvállalataként ­- még inkább arra törekszik, hogy növelje utasforgalmát Magyarországon, és néhány hónapon belül a legmagasabb színvonalú termékkoncepcióval lépjen piacra Európában. A Germanwings 2013 márciusától kezdve új járatokat indít Stuttgarton keresztül Hamburgba, Brémába és Brüsszelbe is.



2013. július 1-jén az „Új Germanwings“ egy vadonatúj termék- és márkakoncepciót vezet be, amely lehetővé teszi az utasok számára az „á la carte repülés“ élményének megtapasztalását. Mindenki egyénileg választhat a többféle szolgáltatási csomag közül, amelyek személyre szabottan elégítik ki az utasok igényeit, kezdve a hagyományos, diszkont légitársasági megoldásoktól egészen a legmagasabb minőséget nyújtó csomagajánlatokig. Ezek keretében számos, a repülés élményét erősítő szolgáltatást is igényelhet a vásárló. A hagyományos turista osztályon túl az „Új Germanwings“ három különböző, teljesen új szolgáltatási csomagot mutat be. A „best“ csomagot a legmagasabb igények kielégítésére tervezték, amely alapvetően az üzleti utasok maradéktalan kiszolgálására jött létre, de ugyanúgy ideális választás bárki más számára is. A „Smart“ csomaggal az utas jogosulttá válik bizonyos extra szolgáltatásokra, amelyek körét ő maga, személy szerint is bővítheti. A „Basic“ csomag pedig a tradicionális, extrákat nem nyújtó diszkont légitársasági megoldást jelenti.

A Germanwings 2003 májusában indította el első járatait Budapestre, így idén ünnepli magyarországi működésének tízedik évfordulóját.

A kölni központú vállalat alapvető célkitűzése a legfontosabb európai, észak-afrikai és izraeli üzleti központokba történő járatok üzemeltetése. A Germanwingsnek három meghatározó célcsoportja az üzleti utasok, a rokonlátogatásra érkezők, illetve a pihenési, szabadidős célból utazók köre. A légitársaság járatain, jelenlegi adatok szerint, az üzleti utasok aránya eléri a 42 százalékot.