A 2011. december 31-ével végződött pénzügyi negyedév eredményei alapján bizakodóan néz a 2012-es esztendőre az easyJet. Tavaly a teljes árbevétel 16,7%-kal, 763 millió GBP-re emelkedett, ami elsősorban annak köszönhető, hogy az egy ülőhelyre jutó árbevétel jelentős mértékben, 9,2%-kal, 51,83 GBP-re nőtt. Az ülőhelyszám 6,9%-kal, 14,7 millióra, míg az utaslétszám 8,1%-kal, 12,9 millióra, a kihasználtság pedig 0,9 százalékponttal, 87,6%-ra emelkedett. Az easyJet éves szintre vetített költséghatékonyságára jó hatással volt, hogy 2011-ben nem került sor az előző év hasonló negyedévében tapasztalt havazás miatti forgalomkiesésre. Ennek megfelelően az egy ülőhelyre eső költség (az üzemanyagköltséget nem számítva) a beszámolóban szereplő időszak vonatkozásában 1,6%-kal csökkent. Az easyJet járatpontossági mutatója továbbra is kivételesen kedvező: 23 százalékponttal emelkedve 88%-ra nőtt, míg az ügyfélelégedettség 11 százalékponttal, 85%-ra javult. Carolyn McCall, az easyJet vezérigazgatója így értékelte az eredményeket: „Az easyJet erősen kezdte az évet, ami a szigorú költségtakarékosságnak, az…